Friday, 17 August 2012

Raya+Trial SPM=?

-u know what ? Ramadhan will leave us tomorrow Magrhib-

assalamualaikum ~hello ~annyeonghaseyo ~konichiwa ~

semua orang cakap budak2 PMR gn SPM tak boleh raye sakan . ade aku kesah ? haha !
taon ni aku nak raye sakan jugak ! peduli ape aku orang nak cakap . haha ! bersemangat aku nak raye taon ni bile hiasan dalam rumah dah berubah tau . carpet bulu-bulu macam rambut adik aku , cermin dah tukar , dapur dah cantik . kirakan semua yang dekat first floor dah laen lah !

yang second floor ? hurmmm .. ape yang dah berubah ? ouhhh ! kepala paip bilik air kitorang yang baru ! haha !yang lain still same as usual . nothing much change on second floor . yang penting dalam bilik aku dah terlebih jam -.- oke . rumah kitorang memang banyak jam . tapi semua dah 'mati' sebab tak tau bateri simpan kat mane . nak masuk stor ? semput aku . tak boleh bernafas tau ! haha !

okke ! dikesempatan ini , saya ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin . maafkan saya kalau-kalau entri saya ada menyakitkan hati anda sebagai blogger .
btw , korang yang nak ambil PMR gn SPM tu jangan ikut macam aku yang malas ni . haha ! raya-raya juga . semalas-malas aku , buku , homework semua aku angkut bawa balik rumah nenek aku . haaaa ~ rajin tak ? hehe ! apa-apa pon Selamat Hari Raya dan Selamat Bercuti !

K A M S A H A M N I D A ~  C R A Z Y  C H I C K E N ~